jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Slutat

Publicerad 2012-05-14 14:19:42 i Fashion

Och min buss går inte förens om en timme å en kvart. Skit kul. Sitter forever alone i korridoren å alla andra har lektion... Tur att pappa ringde å sa att han kan köra hem mej om 20min! Min pappa e bäääääst :D hade aldrig pallat seta här te bussen går.. Tur man har snälla föräldrar! När jag kommer hem ska jag äta å greja å sen ut me epan ;) så håller borta från vägarna mellan Furudal och Östanvik, kanske åker te Rättvik till och med? Har ju inget å göra så.. Men vi får se!

Kommentarer

Postat av: Naaathhaa

Publicerad 2012-05-14 15:34:55

tkr du ska svänga för bi hos mej;)<3

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-05-14 16:31:14

Du skrev att du ville bli journalist/fotograf på mode tidningar är det en av dina drömmar eller så? Skulle vara kul om du skrev om dina mål och drömmar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela