jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Städat

Publicerad 2012-05-11 16:41:22 i En bild säger mer än tusen ord'

Heeeeela nedervånginen! Det regnade, var grått å trist och så åkte mamma och min bror te sjukhuset idag så tänkte överraska med ett ny städat hus :D Pratade med Mia ganska nyss oxå och hennes mamma kommer och hämtar mej om drygt en timme. Så jag måste gå och fixa mej å så, ladda kameran å mobilen och plocka undan lite :)  Nu har vi ÄNTLIGEN bestämmt vart vi ska åka på klass resa oxå.. de blev IDREEE :D Kommer bli skit kul! Taggad som faaaan, nu ska vi bara boka å de sen slipper vi samla pengar å de.. ;)

Saknar mina sötnosar i Orsa <3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela