jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

Svenska Uppsatsen!

Publicerad 2012-05-04 23:14:05 i En bild säger mer än tusen ord'

Gick ju skit bra! :D Bättre än jag trodde faktiskt, brukar inte va så bra på "svenska" e bättre på matte å engelska :) Men fick ett MVG ändå, riktigt nöjd! Jag skrev om "När tiden stannar", när jag åker mitt program på tävling eller bara på tränning. Ska skriva Engelska uppsatsen på Torsdag :) Hoppas den går lika bra! Känns som jag har "fullspäckat" schema nästa vecka.. På Tisdag ska jag till Falun och sen till frisören, Torsdag Nationellt prov, Fredag Tandläkaren och helgen blire kanske Sundsvall! :D Gryyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela