jjohannaostlund

Read my blog bithes! ;)

tolftemajtvåtusentolv.

Publicerad 2012-05-12 10:26:42 i En bild säger mer än tusen ord'

Nyss vaknat och kom på att det är inte alls långt kvar till jag slutar 9an! det är tyyp 4 veckor kvar, och på det är det tyyp en "lek vecka" och massa studie dagar å de :o Måste börja med mina förberedelser inför avslutningen. Prova klänning, köpa skor, sola, fundera ut frisyr och smink å allt sånt där! Ska försöka lägga upp tips tyyp en gång i veckan :D Å då kan det handla om allt från smink och hår till skor och kläder. Skriv en kommentar på vad ni vill veta eller ha tips om så ska jag svara på de :)
Alla har varit små, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tjo! Johanna hääääääääääääär! Om du tycker de e roligare å läsa små bloggar å gillar träning, mode å skönhet så haru kommit helt rätt (a) Kommer skriva om mitt "skit spännande" liv i den lilla byn Furudal, hehe puuuuuuuuuss!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela